2013. június 12., szerda

Simone Elkeles: A vonzás szabályai

Rules of Attraction ( A vonzás szabályai)

Fülszöveg:             
A szókimondó, és meglehetősen szabadszájú középső Fuentes testvér, Carlos, nem találja a helyét Mexikóban, ezért a család visszaküldi Amerikába Alex és Brittany közelébe, hogy távol tartsák a bajtól. Ami természetesen Coloradóban is rátalál. Már az első hetekben összeakasztja a bajszát a helyi kábítószer kereskedőkkel, ráadásul megismerkedik egy különös lánnyal, aki szabadidejében hegyet mászik, autót szerel, és meleg a legjobb barátja. Carlos úgy gondolja, hogy Kiara Westford túl jó hozzá, ezért igyekszik érzelmileg nem belebonyolódni a kapcsolatba. Kiarát viszont elvarázsolja az a néhány pillanat, amikor Carlos az igazi énjét mutatja meg. Szó szerint fájdalmas az egymás felé vezető út. Vajon mindketten túlélik a közeledést?
Saját vélemény:
Imádtam minden egyes sorát. Azzal bizonyítom,hogy kevesebb, mint egy nap alatt elolvastam.
Kiara nagyon szimpatikus főszereplő lány. Nem nyavalyog állandóan, nem fél a kétkezű munkától, imádja a testvérét(mondjuk őt nem lehet nem imádni(:), nem mutogatja a testét, pedig lenne mit. Egyszóval igazi tökös csaj, aki sokaknak adhatna példát, hogy hogy is kéne viselkedni.
Carlos… nem tudok mást mondani, igazi Fuentes. Bájosan nagyképű, védi a saját igazát, és hát természetesen nagyon, nagyon jóképű.
Hivatalosan is a kedvenc karaktereim lettek Brandon és Tuck. Mindkettejük karaktere fantasztikus, ha lehetne ilyen kisöcsit szeretnél én is magamnak, de mivel már nem valószívű, inkább azt mondom, olyan kisfiú anyukája szeretnék majd lenni, mint Brandon.
Alex és Brittany szerepköre érdekes volt. Alexben tetszett, hogy védi a kisöccsét, de a kettejük vitája(Alex és Brit) elszomorított, mert tulajdonképpen én nem így ismeretem meg őket az előző részben.
Dick nagyon jó fej apa, szerintem minden gyerek örülne egy ilyen apának.(na nem mintha a sajátomat nem szeretném <3 ).
Bevallom, nekem a Perfect Chemistry jobban tetszett, bár nem tudom megmondani, hogy miért. Kíváncsian várom a következő Fuentes történetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése