2013. január 25., péntek

Clace fanficon

Arra gondoltam, hogy egy kicsit mesélek erről a Clary/Jace írásomról. Az egészet a Csontváros elejétől kezdve írom, méghozzá Jace szemszögéből, amit nagyon élvezek. Azért döntöttem emellett, mert kíváncsi voltam, hogy ugyan Jace mit gondolhatott az első találkozásról, vagy magáról Claryről, amikor először megpillantotta őt a való életben. Már a második fejezetem is megvan, sőt fejben már a harmadik is, de azt még nem írtam le. Azt viszont még nem döntöttem el, hogy az egész az alaptörténet szerint folytatódjon, vagy én írjam meg a kibontakozó szerelmüket. Ha viszont nem az alap szerint írom meg, akkor lehet, hogy Clary szemszög is lesz benne, hogy tudjuk pontosan, hogy a főszereplőink a való életben mit is éreznek egymás iránt.
A jövőre nézve nem csak Clace fanfictiont terveztem. Gondoltam Malecre, Sizzyre is, sőt más könyvekből is szeretnék majd írni egy-két rövidebb sztorit, amik csak egyetlen egy fejezetből fognak állni. Ezek a dolgok állandóan a hangulatomtól fognak függeni.
Ha valakinek külön kérése lenne egy adott könyv/szereplő(k) iránt, akkor nyugodt szívvel kérjen bárki tőlem ficönöket, mert ha tudom mindenképpen teljesíteni fogom a kívánságokat.
Az első napomra nézve Jó Éjszakát kívánok minden kedves olvasónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése