2013. január 25., péntek

Wessa fanfiction


Will's POV
                                           A férfiruha

Henry épp az egyik szerkezetét mutatta be nekünk, ami az Összezavaró névre hallgatott, mikor valaki belépett mögöttem a szobába. Először rá se hederítettem mikor megláttam a férficsizmát, de véletlenül a szemem a térde felé siklott, hogy ki is ez az illető valójában. Tess. Tetőtől talpig végigmértem. És csak annyit mondhattam, hogy mint mindig, most is káprázatosan nézett ki. A férfiruhában pont az ellenkező testrészeit vehettük jobban figyelemre, mint a nőiben. Szokatlan volt őt így látni. Mintha valamilyen személyes pillanatába csöppentem volna bele. A tökéletes combjának és csípőjének a vonalát is megengedte látni a ruha. Az ingben a mellkasa is nagyon domborodott, és a dereka csinosan ívelt formáját is követte az ing felett lévő mellény anyaga. Többször kellene a nőknek ilyen ruhában járniuk.! Aztán az arcára helyeztem a tekintetemet, amit kicsit szégyenlősnek éreztem, mintha meztelennek érezné magát. Bárcsak elmondhattam volna neki, hogy ne szégyellje magát, mert egyszerűen úgy ahogy van tökéletes.A sötétbarna haja kecses hullámokban hullott a vállára, érintve a szép arcát is. Még jó, hogy a többiek is ott voltak a szobában, mert ha csak kettesben találkozom vele, biztos, hogy nem bírtam volna állni a kísértésnek. De persze semmi ilyet nem is ejthettem ki a számon, mert akkor rájöttek volna, hogy szeretem őt, és még valamilyen módon az átok is beteljesedett volna. Ez volt a legnagyobb bajom, hogy nem mondhattam el neki, hogy nekem ő a legfontosabb emberen a világon, hogy szerelmes vagyok belé, hogy ha ő nem lenne itt akkor meg se próbálnám felkeresni a démont, hogy csak miatta próbálom megtörni az átkot, mert ő adta nekem a legtöbb érvet, még ha nem is direkt. Már attól ellágyulok, ha csak egy pillanatra is, de rám néz. Azoknak a nagy, szürke szemeknek egy épeszű ember se tudna ellenállni, én mondom.! Édes Istenem, hogy lehet valaki ennyire reménytelenül szerelmes?!? Ami a legrosszabb az egészben még az előbb elmondott bajaim mellett, hogy meg kellett gyűlöltetnem magam vele. Márpedig ezt muszáj volt megtennem, nehogy megszeressen engem, már akár egy barátot is. Mondjuk még így is voltak olyan pillanatok, hogy nagyon kicsin múlott, hogy elmondjam neki az átok dolgot. De valaki mindig közbelépett, és én csak hálás lehetek nekik, még ha azokban a pillanatokban legszívesebben rájuk üvöltöttem volna, hogy menjenek már el onnan, mert éppen az igazat szeretném elmondani az én életem szerelmének....

Ez az első igazi Wessa fanficem. Ne lepődjön meg senki, ha egy másik oldalon is meglátja éppen ezt, mert az az oldal is az enyém. Remélem élvezni fogjátok a Clockwork Prince közben lévő rövidke jelenetemet, aminek a középpontjában William Herondale és Theresa (Tessa) Gray áll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése