2013. július 8., hétfő

Heartland

Régen Pony Club-os voltam, ezért nekem is jártak a Heartland című regénysorozat részei. Nosztalgiázás miatt a múlt héten megint el kezdtem olvasni, és én tulajdonképpen csak tegnap jöttem rá, hogy a Heartland című sorozat ami ha jól emlékszem az M1-en is megy/ment a könyv alapján készült.



Még ha nem is teljesen ugyanaz a történés a filmsorozatban, mint a könyvsorozatban, akkor is egy szuper sorozatról beszélhetünk.
Aki szereti a lovakat, annak KÖTELEZŐ!!

Néhány információ a sorozatról: 

Tartalma: Heartland egy dráma, mely Amy Flemingről szól, aki különleges érzékkel bánik a lovakkal. Ezen képességét anyjától örökölte, aki azonban a történet elején meghal egy viharban. A kislány magára marad, ám úgy dönt, folytatja anyja feladatát: lelkileg és testileg sérült lovakon segít. A történetet Lauren Brooke írta meg könyvként, majd később filmet is készítetettek a Heartlandből.

Kanadai 60 perces(reklámmal) drámasorozat, az első évadot 2007-ben forgatták le, és már a 7. évadnál tart a sorozat. Pontosan a 6. évadnak már vége, a 7. még nem kezdődött el.

Főbb szereplők:
Amber Marshall (Amy Fleming)
Michelle Morgan (Samantha Louise 'Lou' Fleming)
Shaun Johnston (Jack Bartlett)
Jessica Amlee (Mallory Wells)
Nathaniel Arcand (Scott Cardinal)

Ajánlom mindenkinek, mert vicces, a lovakkal való bánásmód benne profi, sokat lehet belőle tanulni.
Hoztam néhány képet, hogy kedvet kapjatot ti is a sorpzathoz:





Forrás: www.port.hu 





1 megjegyzés:

  1. Nagyon imádom ezt a sorozatot!!!*---*
    u.i.: a 'főbb szereplők'-nél kihagytad Amy pasiját! Graham Wardle (Ty Borden)
    csak mondom, ő is nagyon fontos szereplő!

    VálaszTörlés