2013. június 21., péntek

50. bejegyzés

Bizony, a címből ki lehet találni, hogy most egy kicsit az 50. bejegyzésé lesz a szerep. Az előző bejegyzésem volt az 50. ezen a blogon, ami ilyen téren szerintem egy elég szép szám. Azért is gondolom így, mert hetente-kéthetente írok bejegyzést nyáron többet is írtam, de most több a szabadidőm...


Különösebben nem akarom megünnepelni, vagy valami ilyesmi, de azért egy-két szór szerintem megérdemel.

Januárban indítottam a blogot, az első hónapban 6 bejegyzésem volt. A februári hónapban írtam a legtöbb bejegyzést, szám szerint 17-et. 
A mélypont március volt, mivel akkor csak 5 új bejegyzés szerepelt az oldalon. Talán akkor volt a legtöbb tanulni valóm, vagy csak én éreztem magam mélyponton, nem tudom. 
Az 50. bejegyzés Pittacus Lore A Hatok hatalma című könyvéről szólt. Ide kattintva el is olvashatjátok.:) 

És itt van egy nyári szám, ha már úgy is ilyen meleg, nyári időjárás van. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése