2013. március 31., vasárnap

The Host: A Film

Choose to beleive. Choose to fight. Choose to love.

Igen, a címből kitalálhattátok, hogy már láttam a filmet. Igazság szerint megosztotta a nézők tetszését, őszintén én is nagyon tartottam , hogy hogyan tudják majd megvalósítani a könyvbeli karaktereket, akciókat, de szerencsére kellemesen kellett csalódnom a filmben.


Mind a színészek zseniálisan teljesítettek a műben, mind a látványok nagyszerűek voltak. Igen, több jelenetet kihagytak és átalakítottak a könyvből, de nekem még így is nagyon tetszett, mert a legfontosabb részeket megtaláltam benne. Talán amit kicsit hiányoltam belőle az az volt, mikor Vanda nagyon megsérül Kyle miatt a     fürdés közben, meg még a focimeccsek. Tudom, hogy azok nem igazán fontosak, de az egyik focimeccs alatt történt meg az első igazi beszélgetés Vanda és Jared között. Pluszban, a játszadozások a meccs alatt oldották a feszültséget a könyv alatt, hiszen csak akkor tudták pihentetni az agyukat. Ami talán még kicsit zavart, hogy Vandának az új teste a könyvben nem így nézett ki. DE, ennyit a negatívumokról, a főszereplők tényleg elképesztően jól lettek kiválasztva, bár nem kellett volna rá ez a magyar szinkron, mondhatni mindent elrontott. 

Ha tehetitek, mindenképpen nézzétek meg a filmet, nekem tetszett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése